viernes, 2 de mayo de 2008

Euskal Herriko Itzulia txirrindulaz - Vuelta al País Vasco en bici

Hurrengo asteartea, etxean geldituko gara eta Mikel-ekin Euskal Herriko itzuliari buruz txirrindulaz hitz egingo dugu. Mikel eta Rosa joan ziren "tandem" txirrindula batekin eta bere semea karrito batean.
Euskal Herriko irudi anitza ematen saiatzen dira, horretarako ibilbidean, besteak beste, aurkituko dituzte: 7 lurraldeak eta 7 kapitalak, Zuberoako baserri-girokoen tokiak eta Nerbioiko ezkerraldeko hiri-girokoenak, Urumeako hezetasuna eta Bardeetako idorra, Isturitzeko antzinatasuna eta Kursaal-eko modernitatea, Arabako Lautadako ordokia eta Pirineoko maldetako gertutasuna, kostaldeko kresala usaina eta lehorrekoaren zerealarena, Gernikako zuhaitzaren euskal ikurra eta Guggenheimaren nazioarteko onespena.
Guztira 1.178,9 km luzera eta 22.461 m igoeran. Gure lurraren orografia kontuan harturik, fisikoki edo teknikoki gogorrenak diren bideak kentzen saiatu dira. Horregatik, zorroetan zama astuna eramanda ere, ia bidaia osoa bide erosoetatik egiten da.
Ibilbidearen %99a bizikletaz egin daiteke eta %81a trafikoak oztopatzen ez duen tokietatik doa.
Beti bezala, asteartean 19etatik-20etara eta asteazkenean 10etatik-11etara, 107FM (Iruñerrian) edo interneten (http://www.eguzki.net Cliquear en los enlaces de la parte inferior derecha -Winamp ó iTunes ó Windows Media u ogg

Info gehiago:
http://www.bizibidaia.net

Este martes 6, empezaremos el mes de Mayo quedandonos en casa y recorriendo en bicicleta el País Vasco. Hablaremos con Mikel que junto a Rosa (en bici tandem) y su hijo Ekhi (en un carrito acoplado a la bici) de corta edad recorrieron en 30 etapas los 7 territorios vascos, los lugares más rurales de Zuberoa y los más urbanos de la margen izquierda del Nerbioi, la humedad del Urumea y la aridez de las Bardenas, la antigüedad de Isturitz y la modernidad del Kursaal, la planicie de la llanada alavesa y la proximidad de los desniveles del Pirineo, el olor a salitre en la costa y a cereal en el interior, el símbolo vasco del árbol de Gernika y el reconocimiento internacional del Guggenheim.
Estas 30 etapas supusieron 1.178,9 km y 22.461 m de ascenso. Considerando las características de la orografía vasca, evitaron los tramos de mayor exigencia física y/o técnica. Por ello, la práctica totalidad del viaje se realiza por espacios de cómodo pedaleo, incluso con una carga considerable en las alforjas.
El 99% del trayecto que realizaron es ciclable y el 81% se realiza por espacios en los que el tráfico no supone una preocupación.
Como siempre, los martes de 19h a 20h y la repetición los miércoles de 10h a 11h en el 107FM en la Comarca de Pamplona o a través de internet (http://www.eguzki.net Cliquear en los enlaces de la parte inferior derecha -Winamp ó iTunes ó Windows Media u ogg)

Más info:
http://www.bizibidaia.net

Fuerte de Sokoa

Jaizkibel

Bosque de Irati


No hay comentarios: